Qi Revolution - Cara Besar untuk Belajar Qigong dan Sumber Besar CEUs Untuk Bodyworkers

Qi Revolution - Cara Besar untuk Belajar Qigong dan Sumber Besar CEUs Untuk Bodyworkers

Qigong, amalan timur kuno, adalah meditasi yang bergerak. Tai Chi adalah bentuk yang paling terkenal Qigong. Sudah tentu hari ini setiap orang tahu seseorang yang telah melakukan Tai Chi atau telah menyaksikan seseorang melakukan Tai Chi di taman awam atau di pantai. Semua bentuk Qigong adalah sangat baik untuk mengurangkan tekanan, pencegahan penyakit, dan bagi menguruskan penyakit kronik. Ia meningkatkan keseimbangan, kekuatan, stamina dan kesedaran nafas. Ia dengan mudah boleh dilakukan di mana sahaja dan bila-bila masa. Amalan minda-badan seperti ini benar-benar adalah perlu untuk mengekalkan dan meningkatkan kesihatan sistem imun anda, sistem saraf, organ-organ dalaman, dan untuk menangani tekanan. Ini tekanan hari dan tekanan yang berkaitan penyakit punca utama semua lawatan ke doktor.

Sebuah organisasi di Florida (yang saya tidak mempunyai hubungan selain pernah bernasib baik untuk menghabiskan masa dengan mereka) yang dipanggil Qi Revolusi adalah satu kuasa yang indah dalam kemajuan pemahaman perubatan tenaga dan tradisi Timur purba Qigong. Dikendalikan oleh Qigong Master Jeff Primack, ini organisasi bukan untuk keuntungan memegang 4 hari acara Qi Revolusi besar di seluruh negara.

Peristiwa-peristiwa di pendidikan, menyeronokkan, rohani dan menyedarkan dan lagi adalah SANGAT berpatutan. Qi Revolution diiktiraf oleh beberapa badan kawal selia dan mentadbir berkenaan dengan profesional kesihatan dan pekerja badan supaya mereka dapat menawarkan Unit Pendidikan Berterusan perlu bagi pelesenan di kebanyakan negeri.

Peristiwa-peristiwa yang merangkumi pelbagai topik yang menarik dan pengalaman selama 4 hari termasuk pemakanan, sains tenaga, kerohanian, meditasi, penyembuhan makanan dan muzik. Jeff masuk ke kedalaman yang besar dalam pembentangan mengenai pemakanan dan pemikiran dan pandangan beliau mengenai subjek ini dan juga membuat smoothie untuk semua orang untuk mencuba.

Niat Qi Revolusi adalah untuk mengajar dan mengamalkan ketiga-tiga tahap Qi Gong dan mempunyai pemahaman yang baik tenaga dan bagaimana ia memberi kesan kepada kesihatan dan kehidupan kita. Teknik canggih seperti Qigong berjalan kaki juga diajar. Berjalan Qigong adalah satu amalan yang saya dapati amat berguna untuk meningkatkan dan mengekalkan tenaga saya sendiri dan kesihatan dan sesuatu yang saya lakukan hampir setiap hari. Terdapat juga ajaran dan amalan meditasi dan pranayama (pelbagai bentuk yoga pernafasan) teknik.

Acara ini adalah panjang, anda mendapat lebih daripada wang anda bernilai. Ia boleh menjadi sedikit sengit dan memenatkan tetapi apabila anda pergi, anda kembali ke dunia dengan apa-apa tenaga yang memuncak dan kesedaran dan kebolehan untuk mengekalkan mereka, bahawa ia boleh mengubah hidup anda dengan cara yang paling indah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar