Cancer anda Penyembuhan Alternatif Mungkin di dapur anda

Cancer anda Penyembuhan Alternatif Mungkin di dapur anda

Perkara penting artikel ini:

Terdapat kepercayaan semasa di kalangan semakin ramai penyelidik perubatan bahawa kanser adalah disebabkan oleh kulat.

Terapi kimo menyebabkan kerosakan cagaran yang melampau.

Kanser hanya boleh hidup dalam persekitaran yang asid.

Sel-sel kanser tidak boleh hidup dalam persekitaran yang beralkali.

Natrium bikarbonat adalah agen penurunan, yang bermaksud bahawa apabila dimakan ia menimbulkan pH: ia mengubah alam sekitar ia telah diperkenalkan ke dalam lebih beralkali.

Jika ia adalah mungkin untuk mendapatkan Natrium bikarbonat ke dalam sel-sel kanser dengan cepat akan memusnahkan mereka dengan meningkatkan Ph ke peringkat un-survivable untuk sel kanser.

Sebilangan besar doktor telah menyatakan (secara peribadi) bahawa jika mereka mempunyai kanser mereka tidak akan menggunakan terapi kimo. Mengapa? Semata-mata kerana mereka tidak percaya bahawa ia berfungsi dan juga kerana kesan sampingan yang buruk. Statistik mengenai kesan terapi kimo menunjukkan bahawa rawatan kemoterapi memberikan purata 5 tahun kadar kelangsungan hidup yang sedikit lebih baik daripada 2 peratus bagi semua jenis kanser! Kebanyakan orang yang telah mengenal seseorang yang telah dirawat dengan terapi kimo boleh membuktikan kesan-kesan sampingan yang dahsyat.

ia didakwa bahawa kebanyakan pesakit kanser sebenarnya mati kerana kemoterapi. Kemoterapi tidak menyembuhkan payudara, kolon atau kanser paru-paru. Ini telah terbukti selama bertahun-tahun, namun doktor masih mendesak menggunakan kemoterapi untuk melawan tumor ini.

Jika itu adalah benar mengenai terapi kimo, apa yang kita boleh beralih kepada?

Terdapat banyak yang dikenali sebagai penawar di luar sana, semua dikatakan sebagai satu. Untuk orang dengan kanser, atau keluarga mereka yang sangat-sangat mencari jawapan, perubatan laluan utama boleh memberi sedikit harapan.

Rawatan baru menggunakan Natrium bikarbonat memberi kanser penghidap harapan. Kanser - The Hipotesis kulat - oleh Dr. T. Simoncini. Dr Simoncini merupakan Onkologi Itali yang mendakwa dapat menyembuhkan kanser menggunakan Natrium bikarbonat (baking soda) melalui suntikan terus ke laman web kanser.

Menurut hipotesis beliau, punca kanser adalah jangkitan oleh kulat yang sama, Candida albicans. Dia mendakwa ubat anti-kulat biasa tidak berfungsi kerana penyesuaian puasa Candida albicans, keupayaan menyesuaikan diri ini menjadikan ubat anti-kulat kebanyakannya tidak berkesan. Beliau mendakwa bahawa kartel ubat kuat dan penubuhan perubatan berada di luar untuk menjatuhkan beliau kerana rawatan ini adalah rawatan yang tidak diluluskan dan dia lagi mendakwa ia juga adalah kerana rawatannya (Natrium bikarbonat) tidak boleh dipatenkan, anda boleh membelinya di kedai sudut. Penerimaan meluas rawatan yang boleh memusnahkan industri yang sangat menguntungkan.

Natrium bikarbonat adalah bahan anti-kulat yang sangat kuat. Kulat tidak boleh menyesuaikan diri dengan baking soda, walaupun ia adalah jauh lebih sukar untuk digunakan kerana ia perlu disuntik terus ke dalam tumor. Menyuntik Natrium bikarbonat terus ke tumor perubahan ph yang cepat dari asid kepada alkali, yang berkesan membunuh kulat sebelum ia mempunyai masa untuk menyesuaikan diri.

Semua rawatan baru perlu menjalankan tantangan kritikan oleh pakar-pakar perubatan sebelum mereka diterima; Dr Simoncini sedang melalui itu sekarang. Jika anda bertanya kepada anda Doktor tentang rawatan, dia akan menjatuhkan ia kerana dia mesti mengikut garis parti sama ada atau tidak dia percaya di dalamnya, supaya ia terpulang kepada anda paten untuk membuat pertimbangan anda sendiri, melakukan penyelidikan anda sendiri. Artikel ini hanya buku asas yang mudah untuk memperkenalkan anda kepada konsep itu, kini ia adalah terpulang kepada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar